• Страница 2 из 6
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • »
Решение задач » Решебники онлайн » Решебники по химии онлайн » Решебник Ярошенко, 10 класс, онлайн (ГДЗ учебника Ярошенко по химии на украинском языке)
Решебник Ярошенко, 10 класс, онлайн
Готові домашні завдання, Ярошенко О.Г, Хімія 10 клас (Решебник для 10 класса Ярошенко) на украинском языке

5. основні хімічні властивості й застосування неметалів. поширення неметалічних елементів у природі
5.1 Дайте характеристику основних хімічних властивостей неметалів і наведіть приклади рівнянь реакцій. Розгляньте окисно-відновні процеси, що відбуваються в наведених вами прикладах.
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

5.2 Напишіть хімічні рівняння взаємодії: силіцію з киснем; силіцію з воднем; цинку з хлором; фосфору з хлором. Назвіть утворені сполуки.
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

5.3 Обчисліть об’єм гідроген сульфіду, який утвориться з водню об ємом 44,8 л та достатньої кількості сірки.
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

5.4 Ознайомтеся з рисунком 12. Поясніть, на яких фізичних і хімічних властивостях неметалів грунтується практичне застосування кожного з них.
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

5.5 Сполука Флуору з Оксигеиом має формулу OF2. Користуючись рядом електронегативності, з’ясуйте, до якого з елементів зміщуються спільні електронні пари. Поясніть, чому утворену сполуку не називають оксидом. Як би ви її назвати
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

5.6 Користуючись додатковою літературою та знаннями з хімії, фізики, біології й географії, підготуйте повідомлення про роль неметалічних елементів у природі.
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ
6. леткі водневі сполуки неметалічних елементів
6.1 На прикладі неметалічних елементів VI групи з’ясуйте, чи змінюється валентність елементів однієї підгрупи в летких водневих сполуках.
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

6.2 Складіть формули сполук неметалічних елементів, утворених атомами: Фосфору та Гідрогену; Йоду і Гідрогену. Напишіть рівняння їх одержання з простих речовин.
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

6.3 Порівняйте будову молекул і властивості хлороводню й амоніаку.
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

6.4 Обчисліть об’єм, який займає амоніак масою 6,8 г, та кількість атомів і молекул у цій його порції.
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

6.5 Де більше молекул: у порції хлороводню масою 73 г чи в порції амоніаку кількістю речовини 2 моль
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

6.6 Який об’єм амоніаку синтезували з азоту та водню, якщо утворена суміш газуватих речовин має на 10 л менший об’єм, аніж початкова? Усі виміри зроблено за однакових умов.
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

6.7 Обчисліть масову частку хлороводню в хлориди і й кислоті, одержаній розчиненням 500 л гідроген хлориду в 1 л води.
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ
7. солі амонію. якісні реакції на йон амонію та хлорид-іон
7.1 Із водню масою 180 г синтезували амоніак масою 1000 г. Обчисліть масову частку практичного виходу продукту реакції.
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

7.2 З азоту об’ємом 10 м3 одержали амоніак об’ємом 16,4 м3. Обчисліть об’ємну частку практичного виходу продукту реакції, якщо всі виміри зроблено за однакових умов.
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

7.1 Наведіть приклади солей амонію. Що в їх складі особливого порівняно з іншими солями
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

7.2 На прикладі амоній сульфату напишіть рівняння реакцій, що характеризують основні хімічні властивості солей амонію.
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

7.3 Дайте визначення якісних реакцій. Наведіть приклали якісних реакцій на хлорид-аніоии, амоній-катіони, гідроксид-аніони, гідроген-катіони.
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

7.4 Складіть формули двох солей амонію, що не розглядалися в тексті параграфа, і напишіть молекулярно-йонні рівняння взаємодії їх з барій гідроксидом.
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

7.5 Який об’єм амоніаку можна добути з амоній сульфату кількістю речовини 4 моль
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

7.6 Як ви вважаєте, на чому засновано застосування амоній гідрогенкарбонату в хлібопекарській справі? Відповідь підтвердіть рівнянням реакції.
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

7.7 Обчисліть масову й об’ємну частки виходу хлороводню, якщо з хлору кількістю речовини 5 моль одержали хлороводень масою 340 г.
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ
8. оксиди та гідрати оксидів неметалічних елементів
8.1 На прикладі фосфор(V) оксиду охарактеризуйте хімічні властивості кислотних оксидів. Чи є серед наведених вами рівнянь реакцій окисно-відновні? Відповідь мотивуйте.
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

8.2 Опишіть роботу вогнегасника.
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

8.3 Що є причиною випадання кислотних дощів? Зробіть висновок, наскільки вони шкідливі для здоров’я людини.
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

8.4 Поясніть суть парникового ефекту.
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

8.5 Гідрати кислотних оксидів — кислоти — вступають у реакцію нейтралізації з основами й утворюють солі. Враховуючи, що багатоосновні кислоти дисоціюють ступінчасто, складіть формули середніх і кислих солей сульфатної та ортофосфатної кислот.
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

8.6 Використовуючи літературні джерела та мережу Інтернет, міжпредметні зв язки хімії, фізики, біології та географії, підготуйте й презентуйте проект Глобальне потепління: що за ним криється
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ
9. сульфатна кислота і сульфати
9.1 Обчислити масу осаду, який утвориться з ба рій хлориду масою 41,6 г і натрій сульфату масою 42,6 г
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

9.1 Виберіть правильне твердження щодо сульфатної кислоти одноосновна, двохосновна, сильний електроліт, слабкий електроліт, оксигеиовмісна, бсзоксигснова
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

9.2 Як можна розпізнати розчини сульфатної кислоти, амоній хлориду й амоній сульфату, що перебувають у пробірках без етикеток? Відповідь підтвердіть записом молекулярних та йонних рівнянь реакцій.
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

9.3 З якими з перелічених речовин взаємодіє розбавлена сульфатна кислота: залізо, купрум оксид, мідь, натрій гідроксид, нітратна кислота, калій карбонат, нітроген оксид? Напишіть молекулярні рівняння реакцій, зазначте їх типи.
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

9.4 Запропонуйте спосіб розпізнавання концентрованої та розбавленої сульфатної кислоти, що перебувають у банках без етикеток. Мотивуйте його.
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

9.5 Обчисліть масову частку кристалізаційної води в гіркій солі.
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

9.6 Обчисліть масу амоній сульфату, який утвориться при пропусканні через розчин сульфатної кислоти масою 200 г з масовою часткою розчиненої речовини 9,8 % амоніаку об’ємом 11,2 л
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ