Готові домашні завдання, Ярошенко О.Г, Хімія 10 клас (Решебник для 10 класса Ярошенко) на украинском языке
ПОВТОРЕННЯ ПИТАНЬ КУРСУ ХІМІЇ основної школи 1. загальні відомості про найважливіші класи неогранічних сполук 2. періодичний закон і будова атома. види хімічного зв’язку НЕМЕТАЛІЧНІ ЕЛЕМЕНТИ ТАЇХНІ СПОЛУКИ 3. неметалічні елементи, розташування в періодичній системі, загальна характеристика 4. неметали як прості речовини. явище алотропії 5. основні хімічні властивості й застосування неметалів. поширення неметалічних елементів у природі 6. леткі водневі сполуки неметалічних елементів 7. солі амонію. якісні реакції на йон амонію та хлорид-іон 8. оксиди та гідрати оксидів неметалічних елементів 9. сульфатна кислота і сульфати 10. нітратна кислота і нітрати 11. загальні відомості про мінеральні добрива 12. карбонатна кислота. солі карбонатної кислоти 13. практична робота. добування вуглекислого газу. взаємоперетворення карбонатів і гідроген карбонатів 14. будівельні матеріали: скло, цемент, бетон, їх використання 15. Колообіг Оксигену, Нітрогену, Карбону в природі Тематичний контроль знань МЕТАЛІЧНІ ЕЛЕМЕНТИ ТАЇХНІ СПОЛУКИ 16. загальна характеристика металічних елементів та утворення ними простих речовин 17. Фізичні властивості та застосування металів 18. загальні хімічні властивості металів, корозія металів 19. лужні, лужноземельні елементи. магній 20. пошереність сполук лужних, лужноземельних металів і магнію. поняття про твердість води 21. алюміній як хімічний елемент і проста речовина. сполуки алюмінію 22. ферум як хімічний елемент. проста речовина залізо. сполуки феруму (іі) і феруму (ііі) 23. застосування хімічних знань у дослідницькій діяльності 24. загальні способи добування металів. розвиток металургії в україні25. Виробництво чавуну і сталі Тематичний контроль знань
ПОВТОРЕННЯ ПИТАНЬ КУРСУ ХІМІЇ основної школи
1. загальні відомості про найважливіші класи неогранічних сполук 1.1 Укажіть, до якого класу сполук належать речовини, формули яких: NiO, Аs2O3, Сu2O, PbО, СО, Mn2O7, V2O5. Здійсніть класифікацію речовин у межах класу, назвіть сполуки. СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ
1.2 Формули речовин якого класу переважають у наведеному переліку: CO2, HMnO4. ZnCO3, BaO, Mn(OH)2, Fe(OH)3, HNO3, K3PO4, P2O5, KCl, MgSO4? Назвіть речовини за сучасною науковою номенклатурою. СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ
1.3 Напишіть рівняння реакцій за схемою перетворень: алюміній - алюміній оксид - алюміній нітрат - алюміній гідроксид - алюміній оксид. СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ
1.4 Є речовини: літій оксид, залізо, нітратна кислота, купрум(ІІ) гідроксид, ферум(ІІ) оксид, кальцій гідроксид, сульфатна кислота, барій хлорид, цинк сульфат, карбон(ІV) оксид, магній. Які з цих речовин взаємодіятимуть із хлоридною кислотою, а які з натрій гідроксидом? Відповідь підтвердіть рівняннями реакцій. Для окисно-відновних реакцій напишіть електронний баланс, для реакцій йонного обміну молекулярні та повні й скорочені йонні рівняння реакцій. СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ
1.5 Напишіть якомога більше рівнянь реакцій, продуктом яких є магній хлорид. СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ
1.6 Складіть схему Основні класи неорганічних сполук, ураховуючи поділ основних класів на окремі групи. СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ
2. періодичний закон і будова атома. види хімічного зв’язку 2.1 Класифікуйте хімічні елементи з порядковими номерами в періодичній системі 5,8,13,18, 25,35 за такими ознаками: елементи одного періоду; елементи однієї групи; елементи однієї підгрупи. СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ
2.2 Напишіть електронну та графічну електронну формули атомів хімічних елементів Нітрогену й Фосфору. Що спільного в будові електронних оболонок атомів цих елементів СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ
2.3 Напишіть електронну та графічну електронну формули атомів хімічних елементів Магнію і Сульфуру. Що спільного в будові електронних оболонок їх атомів СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ
2.4 Поясніть утворення хімічних зв’язків на прикладі речовин: фтору F2, гідроген фториду HF, літій фториду LiF СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ
3. неметалічні елементи, розташування в періодичній системі, загальна характеристика 3.1 Атом хімічного елемента має на 7 електронів більше, аніж йон Натрію. Назвіть елемент, складіть електронні формули його атома та йона. СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ
3.2 Знаходження неметалічного елемента за положенням у періодичній системі. Назвіть неметалічний елемент, якщо відомо, що він знаходиться в четвертому періоді періодичної системи, утворює летку сполуку з Гідрогеном, а його вищий оксид відповідає загальній формулі E2O5. СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ
3.1 За державними вимогами до засвоєння знань випускники основної школи мають знати символи й назви не менше 20 хімічних елементів. Спробуйте по пам’яті відтворити якомога більше символів і назв неметалічних елементів. СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ
3.2 Поясніть відмінність і подібність будови атомів неметалічних елементів однієї підгрупи: Оксигену і Сульфуру; Нітрогену і Фосфору; Карбону і Силіцію. СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ
3.3 Поясніть відмінність і подібність будови атомів неметалічних елементів одного періоду: Гідрогену і Гелію; Карбону і Флуору; Сульфуру і Хлору. СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ
3.4 Про який неметалічний елемент ідеться: розташований у третьому періоді, на зовнішньому енергетичному рівні має 5 електронів СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ
3.5 Укажіть хімічні елементи, іцо мають однакову будову зовнішнього енергетичного рівня: B, N, Ne, P, Ar. СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ
3.6 Загальна формула кислоти H2EO4. Електронна оболонка атома кислототвірного елемента має три енергетичні рівні. Назвіть хімічний елемент і складіть формулу оксиду, що відповідає цій кислоті. СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ
4. неметали як прості речовини. явище алотропії 4.1 Напишіть формули неметалів, для яких назва неметалічного елемента збігається з назвою простої речовини СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ
4.2 Чого більше в природі, неметалічних елементів чи неметалів? Відповідь обгрунтуйте. СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ
4.3 Розташуйте неметали кисень, азот, фтор у порядку зростання кількості спільних електронних пар у молекулах. Відповідь підтвердіть записом електронних формул речовин. СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ
4.4 Де більше молекул: у порції йоду масою 25,4 г чи в порції хлору об ємом 11,2 л СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ
4.5 Складіть і заповніть порівняльні таблиці алотропних видозмін: Сульфуру; Фосфору. СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ
4.6 Здійсніть пошукову групову діяльність, у якій з’ясуйте сутність і перспективи впровадження нанотехнологій, підготуйтеся до презентації її результатів. СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ