• Страница 1 из 6
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • »
Решение задач » Решебники онлайн » Решебники по химии онлайн » Решебник Ярошенко, 10 класс, онлайн (ГДЗ учебника Ярошенко по химии на украинском языке)
Решебник Ярошенко, 10 класс, онлайн
Готові домашні завдання, Ярошенко О.Г, Хімія 10 клас (Решебник для 10 класса Ярошенко) на украинском языке

ПОВТОРЕННЯ ПИТАНЬ КУРСУ ХІМІЇ основної школи

1. загальні відомості про найважливіші класи неогранічних сполук
1.1 Укажіть, до якого класу сполук належать речовини, формули яких: NiO, Аs2O3, Сu2O, PbО, СО, Mn2O7, V2O5. Здійсніть класифікацію речовин у межах класу, назвіть сполуки.
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

1.2 Формули речовин якого класу переважають у наведеному переліку: CO2, HMnO4. ZnCO3, BaO, Mn(OH)2, Fe(OH)3, HNO3, K3PO4, P2O5, KCl, MgSO4? Назвіть речовини за сучасною науковою номенклатурою.
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

1.3 Напишіть рівняння реакцій за схемою перетворень: алюміній - алюміній оксид - алюміній нітрат - алюміній гідроксид - алюміній оксид.
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

1.4 Є речовини: літій оксид, залізо, нітратна кислота, купрум(ІІ) гідроксид, ферум(ІІ) оксид, кальцій гідроксид, сульфатна кислота, барій хлорид, цинк сульфат, карбон(ІV) оксид, магній. Які з цих речовин взаємодіятимуть із хлоридною кислотою, а які з натрій гідроксидом? Відповідь підтвердіть рівняннями реакцій. Для окисно-відновних реакцій напишіть електронний баланс, для реакцій йонного обміну молекулярні та повні й скорочені йонні рівняння реакцій.
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

1.5 Напишіть якомога більше рівнянь реакцій, продуктом яких є магній хлорид.
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

1.6 Складіть схему Основні класи неорганічних сполук, ураховуючи поділ основних класів на окремі групи.
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ
2. періодичний закон і будова атома. види хімічного зв’язку
2.1 Класифікуйте хімічні елементи з порядковими номерами в періодичній системі 5,8,13,18, 25,35 за такими ознаками: елементи одного періоду; елементи однієї групи; елементи однієї підгрупи.
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

2.2 Напишіть електронну та графічну електронну формули атомів хімічних елементів Нітрогену й Фосфору. Що спільного в будові електронних оболонок атомів цих елементів
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

2.3 Напишіть електронну та графічну електронну формули атомів хімічних елементів Магнію і Сульфуру. Що спільного в будові електронних оболонок їх атомів
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

2.4 Поясніть утворення хімічних зв’язків на прикладі речовин: фтору F2, гідроген фториду HF, літій фториду LiF
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ
3. неметалічні елементи, розташування в періодичній системі, загальна характеристика
3.1 Атом хімічного елемента має на 7 електронів більше, аніж йон Натрію. Назвіть елемент, складіть електронні формули його атома та йона.
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

3.2 Знаходження неметалічного елемента за положенням у періодичній системі. Назвіть неметалічний елемент, якщо відомо, що він знаходиться в четвертому періоді періодичної системи, утворює летку сполуку з Гідрогеном, а його вищий оксид відповідає загальній формулі E2O5.
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

3.1 За державними вимогами до засвоєння знань випускники основної школи мають знати символи й назви не менше 20 хімічних елементів. Спробуйте по пам’яті відтворити якомога більше символів і назв неметалічних елементів.
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

3.2 Поясніть відмінність і подібність будови атомів неметалічних елементів однієї підгрупи: Оксигену і Сульфуру; Нітрогену і Фосфору; Карбону і Силіцію.
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

3.3 Поясніть відмінність і подібність будови атомів неметалічних елементів одного періоду: Гідрогену і Гелію; Карбону і Флуору; Сульфуру і Хлору.
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

3.4 Про який неметалічний елемент ідеться: розташований у третьому періоді, на зовнішньому енергетичному рівні має 5 електронів
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

3.5 Укажіть хімічні елементи, іцо мають однакову будову зовнішнього енергетичного рівня: B, N, Ne, P, Ar.
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

3.6 Загальна формула кислоти H2EO4. Електронна оболонка атома кислототвірного елемента має три енергетичні рівні. Назвіть хімічний елемент і складіть формулу оксиду, що відповідає цій кислоті.
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ
4. неметали як прості речовини. явище алотропії
4.1 Напишіть формули неметалів, для яких назва неметалічного елемента збігається з назвою простої речовини
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

4.2 Чого більше в природі, неметалічних елементів чи неметалів? Відповідь обгрунтуйте.
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

4.3 Розташуйте неметали кисень, азот, фтор у порядку зростання кількості спільних електронних пар у молекулах. Відповідь підтвердіть записом електронних формул речовин.
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

4.4 Де більше молекул: у порції йоду масою 25,4 г чи в порції хлору об ємом 11,2 л
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

4.5 Складіть і заповніть порівняльні таблиці алотропних видозмін: Сульфуру; Фосфору.
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

4.6 Здійсніть пошукову групову діяльність, у якій з’ясуйте сутність і перспективи впровадження нанотехнологій, підготуйтеся до презентації її результатів.
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ