• Страница 3 из 6
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • »
Решение задач » Решебники онлайн » Решебники по химии онлайн » Решебник Ярошенко, 10 класс, онлайн (ГДЗ учебника Ярошенко по химии на украинском языке)
Решебник Ярошенко, 10 класс, онлайн
Готові домашні завдання, Ярошенко О.Г, Хімія 10 клас (Решебник для 10 класса Ярошенко) на украинском языке

10. нітратна кислота і нітрати
10.1 Обчисліть масу солі, що утвориться в реакції між ортофосфатною кислотою кількістю речовини 0,1 моль і калій гідроксидом масою 11,2 г.
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

10.1 10.1. Хімізм виробництва нітратної кислоти відображає схема... Напишіть за схемою молекулярні рівняння реакцій. Чи будуть ці реакції окисно-відновними?
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

10.2 Генетичний зв’язок фосфору та його сполук відображає схема: P - P2O5 - H3PO4 - Ba3(PO4)2 Підтвердіть його записом молекулярних рівнянь реакцій, останнє рівняння розгляньте в йонно-молекулярній формі.
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

10.3 Наведіть приклади застосування нітратної кислоти та нітратів.
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

10.4 Оцініть вплив нітратів на здоров’я людини, наведіть приклади ланцюгів живлення, якими нітрати можуть потрапити в організм людини.
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

10.5 Обчисліть, чи вистачить міді масою 32 г для одержання купрум нітрату, якщо для реакції використати концентровану нітратну кислоту масою 600 гз масовою часткою розчиненої речовини 50 %.
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

10.6 Яка сіль утвориться внаслідок взаємодії розчину натрій гідроксиду масою 50 г з масовою часткою лугу 16 % і розчину ортофосфатної кислоти масою 200 г з масовою часткою розчиненої речовини 9,8 %
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ
11. загальні відомості про мінеральні добрива
11.1 Дайте визначення мінеральних добрив, наведіть приклали.
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

11.2 Обгрунтуйте роль хімічних добрив як джерела мінерального живлення рослин.
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

11.3 У якому з нітратних добрив — амонійній селітрі чи кальцієвій селітрі, уміст поживної речовини більший
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

11.4 Як ви вважаєте, чому для хліборобів важливо знати про гігроскопічність добрива
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

11.5 Y складі малих навчальних груп оцініть значення виробництва та раціонального використання добрив для розв язування продовольчої проблеми, виконавши навчальний проект за темою Мінеральні добрива: позитивні й негативні наслідки застосування .
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

11.6 Якщо ви захоплюєтеся вирощуванням кімнатних рослин, з ясуйте за різними інформаційними джерелами, якими добривами й коли потрібно підживлювати ваші рослини. Розрахуйте норми їх живлення.
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ
12. карбонатна кислота. солі карбонатної кислоти
12.1 Назвіть речовини, формули яких наведено: CO2, H2CO3, MgCO3, Mg(HCO3)2, CO
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

12.2 Y якій із солей, кальцій карбонаті чи кальцій гідрогенкарбонаті масова частка Карбону більша
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

12.3 Поясніть, як здійснити перетворення за схемою, та напишіть відповідні хімічні рівняння: C - CO2 - MgCO3 - Mg(HCO3)2 - CO2
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

12.4 Яка маса кальцій карбонату та хлоридної кислоти з масовою часткою хлороводню 14,6 % знадобиться для добування вуглекислого газу об’ємом 5,6 л
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

12.5 У посудину з вапняною водою, маса кальцій гідроксиду в якій становить 3,7 г, пропустили вуглекислий газ об’ємом 2,24 л. Прозорим чи каламутним буйе вміст посудини після завершення реакції
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

12.6 Поміркуйте, чому для одержання вуглекислого газу на кальцій карбонат діють хлоридною чи нітратною кислотою і не використовують сульфатну.
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ
13. практична робота. добування вуглекислого газу. взаємоперетворення карбонатів і гідроген карбонатів
Завдання 1. Добудьте вуглекислий газ.
Перед виконанням завдання 1 спочатку підготуйте прилад для добування газів і перевірте його на герметичність. Після цього покладіть у нього 2-3 шматочки мармуру чи крейди. Долийте 2-3 мл розбавленої хлоридної кислоти. Відразу закрийте отвір пробкою з газовідвідною трубкою (якщо прилад саморобний). Спостерігайте за тим, що відбувається в приладі.
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ
Завдання 2. Експериментальним шляхом доведіть, що вуглекислий газ не підтримує горіння.
Помістіть у хімічний стакан невелику свічку і запаліть її. Спрямуйте газовідвідну трубку приладу для добування вуглекислого газу в хімічний стакан і тримайте її там, доки свічка не згасне (це станеться досить швидко). Поясніть, чому свічка згасла.
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ
Завдання 3. Спрямуйте газовідвідну трубку приладу для добування газів у пробірку, наповнену 2-3 мл дистильованої води та кількома краплями індикатора кислого середовища. Спостерігайте за зміною кольору індикатора. Поясніть, що відбувається під час пропускання вуглекислого газу через дистильовану воду.
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ
Завдання 4. Спрямуйте газовідвідну трубку приладу для добування газів у пробірку, наповнену 2-3 мл вапняної води, та спостерігайте за утворенням осаду. Продовжуйте пропускання вуглекислого газу, доки осад не зникне. Поясніть, яка реакція відбулася під час пропускання вуглекислого газу через вапняну воду в разі утворення осаду й чому за подальшого пропускання вуглекислого газу осаду не стало.
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ
Завдання 5. За допомогою якісних реакцій розпізнайте розчини натрій сульфату, амоній сульфату та натрій карбонату в пробірках без етикеток.
Результати спостереження, пояснення, молекулярні та йонні рівняння проведених вами хімічних реакцій запишіть у зошит для практичних робіт.
У висновку зазначте, які знання про неорганічні сполуки Карбону ви закріпили, які уміння розвинули.
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ
14. будівельні матеріали: скло, цемент, бетон, їх використання
14.1 Назвіть відомі вам будівельні матеріали.
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

14.2 Як різні добавки впливають на властивості скла
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

14.3 Поясніть, на яких властивостях скла, цементу, бетону грунтується їх використання.
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

14.4 З’ясуйте, які речі у вашій оселі виготовлені зі скла, цементу, бетону, кераміки, порцеляни, фаянсу. Скільки назв налічує їх перелік? Зробіть висновок про значення цих матеріалів у вашому житті.
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

14.5 Відомий російський учений М. B. Ломоносов у вірші Ода склу віддавав перевагу саме склу, а не дорогоцінному камінню й золоту. Поясніть, як ви це розумієте.
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

14.6 Один із сортів скла, з якого виробляють столовий посуд, має такий склад: SiO2 75 %, CaO 12 %, Na2O 13 %. Яка кількість речовини натрій оксиду та силіцій оксиду припадає в цьому сорті скла на 1 моль кальцій оксиду? Запишіть формулу такого скла.
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ