• Страница 5 из 6
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • »
Решение задач » Решебники онлайн » Решебники по химии онлайн » Решебник Ярошенко, 10 класс, онлайн (ГДЗ учебника Ярошенко по химии на украинском языке)
Решебник Ярошенко, 10 класс, онлайн
Готові домашні завдання, Ярошенко О.Г, Хімія 10 клас (Решебник для 10 класса Ярошенко) на украинском языке

19. лужні, лужноземельні елементи. магній
19.1 Порівняйте будову атомів: Літію і Натрію; Натрію і Магнію; Кальцію і Магнію; Натрію і Хлору.
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

19.2 Дайте загальну характеристику лужних елементів за положенням у періодичній системі та будовою атома.
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

19.3 Складіть схему Хімічні властивості лужних і лужноземельних металів та підтвердіть її прикладами рівнянь реакцій.
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

19.4 У чому проявляється основний характер оксидів і гідроксидів лужних, лужноземельних елементів та Магнію? Відповідь підтвердіть прикладами рівнянь реакцій.
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

19.5 Обгрунтуйте роль калійних добрив, висловіть судження про біологічну роль металічних елементів.
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

19.6 Після аварії на Чорнобильській АЕС велика територія України, а також інших держав зазнала радіоактивного забруднення. За літературними джерелами з ясуйте, до яких індивідуальних заходів потрібно вдаватися, щоб зменшити потрапляння радіоактивних речовин в організм, уберегти себе від впливу радіоактивного випромінювання.
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ
20. пошереність сполук лужних, лужноземельних металів і магнію. поняття про твердість води
20.1 Яку масу негашеного вапна можна добути з вапняку масою 500 г, уміст некарбонатних домішок у якому дорівнює 20 %
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

20.2 Термічним розкладанням вапняку масою 500 глобули негашене вапно масою 224 г. Обчисліть уміст некарбонатних домішок у цьому зразку вапняку за умови, що практичний вихід негашеного вапна становив 100 %.
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

20.1 Чим зумовлена твердість води, на які види її поділяють? У яких випадках і чому потрібно усувати твердість води
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

20.2 Назвіть відомі вам способи усунення твердості води, поясніть їх хімічну сутність.
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

20.3 Напишіть формули солей, йони яких є в мінеральних водах, наприклад у Миргородській та Моршинській
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

20.4 Якщо ви проживаєте в місті з центральним водопостачанням, дізнайтеся, звідки роблять забір води та яка її твердість. Якщо ви мешканці села й споживаєте колодязну чи артезіанську воду, то здійсніть забір води з різних джерел і проведіть візуальне порівняння її твердості. Для цього в прозорі посудини місткістю 500 мл налийте по 200 мл кожного зразка води, а в одну посудину - 200 мл мінеральної води без газу та долийте до кожної них по 100 г розчину кальцинованої соди з масовою часткою натрій карбонату 5 %. Повторіть дослід з усіма порціями води. Опишіть результати спостереження за вмістом посудин. (Пам ятайте, що будь-яке помутніння в хімії вважаєють осадом). Чи вдалося вам на основі візуальних спостережень виявити, яка вода мала найвищу, а яка найнижчу твердість
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

20.5 Який об єм карбон (ІV) оксиду можна добути з вугілля масою 50 г, масова частка негорючих домішок у якому становить 4 %
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

20.6 Запропонуйте спосіб опріснення морської воли, який можна було б використовувати в екстремальній ситуації перебування людини у відкритому морі без запасу прісної води.
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

20.7 Скориставшись умовами задач, розв язання яких наведено в рубриці Для тих, хто вивчає хімію на академічному рівні , складіть і розв яжіть пряму й обернену задачі на добування певного об єму вуглекислого газу.
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ
21. алюміній як хімічний елемент і проста речовина. сполуки алюмінію
21.1 Охарактеризуйте хімічний елемент Алюміній та фізичні властивості утвореної ним простої речовини.
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

21.2 Чому не можна тримати луги в алюмінієвому посуді
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

21.3 Напишіть хімічні рівняння за схемою перетворень
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

21.4 Взаємодія з якими речовинами свідчить про амфотерні властивості алюміній гідроксиду
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

21.5 Сплав міді й алюмінію масою 15 г обробили надлишком хлоридної кислоти й добули водень об ємом 13,44 л. Обчисліть масові частки металів у сплаві.
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

21.6 Поясніть, чому, незважаючи на високу хімічну активність алюмінію, у виготовленому з нього посуді можна кип ятити воду, готувати страви.
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

21.7 У складі малих груп виконайте навчальний проект на тему Крилатий метал, у якому опрацюйте такі питання властивості, що зумовлюють широке використання алюмінію в різних галузях народного господарства; виробництво алюмінію в Україні; сплави алюмінію; продукція, яку випускають в Україні із застосуванням алюмінію та його сполук
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ
22. ферум як хімічний елемент. проста речовина залізо. сполуки феруму (іі) і феруму (ііі)
22.1 У чому полягають особливості будови атома Форуму та його положення в періодичній системі порівняно з уже вивченими вами металічними елементами
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

22.2 Обчисліть масові частки Феруму в мінералах і зробіть висновок, який із них має найбільший уміст цього хімічного елемента.
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

22.3 Назвіть основні родовища Феруму в Україні та залізорудні мінерали.
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

22.4 За схемою перетворень напишіть рівняння реакцій, назвіть утворені продукти
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

22.5 З біології вам відомо про наявність у рослин зеленого пігменту хлорофілу, а у тварин і людей - червоного пігменту крові гемоглобіну. Пригадайте, яке значення мають вони для живої природи. За різними інформаційними джерелами, зокрема Інтернст, з ясуйте, яка роль у цьому належить Феруму. Сформулюйте висновок про біологічну роль Феруму.
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

22.6 Обчисліть масу залізного купоросу й об єм води, необхідні для приготування розчину ферум сульфату масою 200 г з масовою часткою розчиненої речовини 19 %.
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ
23. застосування хімічних знань у дослідницькій діяльності
23.1 Експериментально встановіть, чи взаємодіє ферум (ІІ) сульфат з лугом; міддю; барій хлоридом.
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

23.2 Доведіть, що киданий нам порошкоподібний куирум (ІІ) оксид містить домішки порошкоподібного заліза.
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

23.3 Проробіть досліди, за допомогою яких можна встановити тимчасову твердість води.
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

23.4 Доведіть, що виданий вам твердий натрій сульфат містить домішки магній сульфату.
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

23.5 Експериментальним шляхом установіть, яка з речовин барій хлорид чи натрій карбонат взаємодіє з нітратною кислотою.
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

23.6 Розпізнайте (не вдаючись до розчинення, а скориставшись відкритим полум ям нагрівного приладу) тверді зразки натрій хлориду, калій хлориду і барій хлориду.
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

23.7 Добудьте реакцією обміну між розчинами солі металічного елемента і лугу дві нерозчинні у воді сполуки алюміній гідроксид і ферум (ІІ) гідроксид. Експериментальним шляхом з ясуйте, яка з речовин с амфотерною.
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

23.8 Експериментальним шляхом з ясуйте, яка з речовин - натрій хлорид чи амоній хлорид - взаємодіє з лугом.
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

Вариант 2
23.1 У трьох пробірках без етикеток містяться розчини магній сульфату, алюміній сульфату й сульфатної кислоти. Визначте, у якій з пробірок міститься кожна з цих речовин.
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

23.2 У трьох пробірках без етикеток містяться розчини амоній хлориду, барій хлориду і хлоридної кислоти. Визначте, у якій з пробірок міститься кожна з цих речовин.
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

23.3 У трьох пробірках без етикеток містяться розчини ферум (ІІ) сульфату, фсрум (ІІІ) сульфату й амоній сульфату. За допомогою лише одного реагента визначте, у якій з пробірок міститься кожна з цих речовин.
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

23.4 У трьох пробірках без етикеток містяться розчини барій хлориду, натрій карбонату і натрій гідроксиду. За допомогою лише одного реагента визначте, у якій з пробірок міститься кожна з цих речовин.
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

23.5 Проведіть досліди з визначення якісного складу: барій хлориду; ферум(ІІ) сульфату; кальцій гідроксиду.
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

23.6 Здійсніть перетворення речовин за такими схемами
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ

23.7 Доберіть речовини та проведіть реакції, що виповідають таким скороченим йонним рівнянням реакцій. Результати спостережень, зроблені на їх основі висновки, молекулярні та йонні рівняння проведених реакцій запишіть у зошиті для практичних робіт.
СМОТРЕТЬ РЕШЕНИЕ